X

Ta strona używa cookie i innych technologii.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki internetowej.

Zespół Szkół Ogólnokształcących

Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr III z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Publiczne Gimnazjum nr 9 Dwujęzyczne

 
 

Dzisiaj jest czwartek, 13 grudzień 2018r,

Aktualności

Projekt pt. „Logiczny uczeń szkoły ponadgimnazjalnej jako III misja Uniwersytetu Opolskiego”

Projekt pt. „Logiczny uczeń szkoły ponadgimnazjalnej jako III misja Uniwersytetu Opolskiego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
POWR.03.01.00-00-EF42/16 - okres realizacji od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r.

[ pobierz ]
 

Cel projektu
Celem projektu jest rozwój III misji Uniwersytetu Opolskiego poprzez prowadzenie przez kadrę dydaktyczną uczelni zajęć fakultatywnych rozwijających kompetencje ogólnorozwojowe związanych  z: krytycznym, samodzielnym myśleniem; poprawnym argumentowaniem; logiką oraz heurystykąw okresie 01.09.2017-30.06.2019, wśród  236  uczniów szkół ponadgimnazjalnychz terenu miasta Opola, z terenu miasta Rydułtowy oraz z terenu gminy Dobrzeń Wielki.W ramach projektu planowana jest organizacja zajęć trwających 30 godzin lekcyjnych dla jednej grupy uczniów, w ramach jednego roku szkolnego. W ramach jednej grupy w zajęciach będą mogli uczestniczyć uczniowie danej klasy, danego rocznika lub danej szkoły, w liczbie nie przekraczającej 20 osób.

Grupa docelowa projektu
Uczniowie z PublicznegoLiceum Ogólnokształcące nr I w Opolu 40 os.(30K/10M); PublicznegoLiceum Ogólnokształcącego  nr  II w Opolu 40 os.(30K/10M);Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr III       w Opolu 80 os.(60K/20M); Liceum Ogólnokształcącego Zespołu Szkół w Dobrzeniu Wielkim36 os. (24K/12M)oraz Liceum Ogólnokształcącego w Rydułtowach 40 os. (21K/19M).
Podczas zajęć stosowane będą głównie metody aktywizujące pozwalające na realizację zamierzonych celów tj. efektem realizacji tego projektu  będzie:  pobudzenie u uczniów ciekawości poznawczej, poprawa umiejętności analizy i syntezy, wykształcenie umiejętności poprawnego wnioskowania, wykształcenie umiejętności poprawnej argumentacji, rozwinięcie zdolności do zadawania pytań i podejmowania prób odpowiedzi na nie, z uwzględnieniem  różnych punktów widzenia. Metody i formy prowadzenia  zajęć dobierane będą adekwatnie do potrzeb uczestników tego projektu, tj. będą zgodne z potrzebami wynikającymi z ich wiekurozwojowego i poziomu poznawczego.
 

« wstecz

 

Liczba odwiedzin: 4600398

© 2010 ZSO Opole