X

Ta strona używa cookie i innych technologii.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki internetowej.

Zamknij okienko

Szanowni Państwo:

zgodnie z zapisami Rozporządzenia MEIN, które  na podstawie art. 30b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020r. poz. 910 i 1378 oraz z 2021 r. poz. 4) zarządza kontynuowanie czasowego funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 1389, z późn. zm.20 informuję,

że od dnia 1 marca 2021 r. do dnia 14 marca 2021 r. nadal będzie prowadzone nauczanie zdalne.

W tych dwóch tygodniach planowo obywać się będą kolejne próbne egzaminy maturalne dla naszych uczniów klas III oraz zajęcia fakultatywne przygotowujące do egzaminów z języka polskiego i matematyki w formie stacjonarnej.

Harmonogramy proszę śledzić na stronie www szkoły.

Życzę zdrowia

Joanna Raźniewska, dyr. PLO nr III w Opolu

 

Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr III

z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej - Curie

 
 

Dzisiaj jest poniedziałek, 08 marzec 2021r,

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Wstęp
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr III z Oddziałami Dwujęzycznymi im Marii Skłodowskiej – Curie w Opolu, ul. Dubois 28 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.lo3.opole.pl

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 16.09.2020r.

Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 16.09.2020 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest administrator szkoły. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 774536406. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury odwoławczej.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności strony internetowej. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, sposób kontaktu, a jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności strony internetowej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.


Informacja o dostępności architektonicznej siedziby podmiotu:
 Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr III z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej – Curie w Opolu, ul. Dubois 28 oświadcza, że dla osób ze szczególnymi potrzebami dostosowana jest hala sportowa namiotowa w zakresie przemieszczania się i korzystania z toalet. W budynku głównym szkoły jest możliwość przemieszczania się osób ze szczególnymi potrzebami tylko na parterze. Przy budynku znajduje się podjazd dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Szkoła nie jest wyposażona w windę. W zakresie p. poż. szkoła ma wyznaczone kierunki ewakuacji ( podświetlane wyjście ewakuacyjne ze strefy pożarowej).

Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz.U. z 2012 r. , poz. 526 Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848
 

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
[ pobierz ]

 

Liczba odwiedzin: 6184671

© 2010 ZSO Opole