- Inquirer (Uczeń dociekliwy, poszukujący wiedzy i rozwiązań)
Uczeń rozwija swoją naturalną ciekawość, nabywa umiejętności konieczne do przeprowadzania badań lub zdobywania wiedzy i wykazuje samodzielność w procesie uczenia się. Uczy się z entuzjazmem i podtrzymuje zamiłowanie do wiedzy przez całe życie.
- Knowledgeable (Uczeń wykształcony, posiadający wiedzę)
Uczeń zgłębia pojęcia, idee i zagadnienia o znaczeniu lokalnym i globalnym. Nabywa pogłębioną wiedzę i rozwija zainteresowania w szerokim i zrównoważonym zakresie dyscyplin naukowych.
- Thinker (Uczeń myślący)
Uczeń rozwija umiejętności krytycznego oraz twórczego myślenia podczas analizowania złożonych problemów oraz podejmuje odpowiedzialne działania. Wykazuje inicjatywę, by podejmować uzasadnione, etyczne decyzje.
- Communicator (Uczeń komunikatywny)
Uczeń rozumie i wyraża idee i informacje pewnie i kreatywnie w więcej niż jednym języku i w różnej formie. Pracuje chętnie i efektywnie we współpracy z innymi.
- Principled (Uczeń kierujący się zasadami)
Uczeń jest prawy i uczciwy, posiada silne poczucie sprawiedliwości i szacunek dla jednostki, grupy i społeczności. Bierze odpowiedzialność za własne działania i wynikające z nich konsekwencje.
- Open-minded (Uczeń otwarty, o otwartym umyśle)
Uczeń rozumie i docenia własną kulturę i historię oraz jest otwarty na poglądy, wartości i tradycje innych jednostek i społeczności. Poszukuje i ocenia różne punkty widzenia i chętnie uczy się z doświadczenia.
- Caring ( Uczeń troskliwy)
Uczeń okazuje empatię, współczucie i szacunek wobec potrzeb i uczuć innych. Cechuje go osobiste zaangażowanie, by służyć innym i pozytywnie wpływać na życie innych i środowisko.
- Risk-taker (Uczeń podejmujący ryzyko)
Uczeń podchodzi do nowych i niepewnych sytuacji z odwagą i przezornością. Działa niezależnie i we współpracy, aby badać nowe pomysły oraz innowacyjne strategie. Jest przedsiębiorczy i wytrwały w obliczu wyzwań i zmian.
- Balanced (Uczeń zrównoważony)
Uczeń rozumie jak ważne jest równoważenie różnych aspektów życia – intelektualnego, fizycznego i emocjonalnego, aby osiągać dobro własne i inncyh. Rozumie swoją współzależność z innymi ludźmi oraz ze światem, w którym żyje.
- Reflective (Uczeń refleksyjny)
Uczeń rozważa swoje własne pomysły i nabywane doświadczenie. Stara się zrozumieć swoje mocne strony i słabości oraz wyciąga z tego wnioski, by wspierać proces uczenia się i osobistego rozwoju.