„Przyłapani na czytaniu" to polska edycja programu „Get Caught Reading" – kampanii prowadzonej w wielu krajach Unii Europejskiej. Jej zadaniem jest promowanie książek i czytelnictwa poprzez ogólnie dostępne media. Głównym pomysłodawcą programu jest Włoska Federacja Wydawców (Associazione Italiana Editori), w Polsce partnerem programu jest Polska Izba Książki. Kampania, do tej pory znana i popularna w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii, przyjmuje założenie, że czytanie to przyjemność. Jej celem jest nakłonienie coraz szerszej rzeszy ludzi do częstszego sięgania po książkę. Projekt wspierają znane osobistości ze świata kultury, filmu i mediów. Przyłapani na czytaniu to także europejska inicjatywa, która chce promować czytelnictwo. Zasadą przyświecającą pomysłodawcom jest zwrócenie uwagi na zabawną stronę czytania.
Zapraszamy uczniów gimnazjum i liceum do konkursu fotograficznego. Tematem ocenianych fotografii powinno być czytanie, a dokładniej osoba „przyłapana" na czytaniu.
Fotografie (max. 3 szt.) należy wywołać w formacie 15x21 oraz w wersji elektronicznej (w plikach JPEG, GIF lub BMP) na adres e-mail: konkurs_foto@pedagogiczna.pl.
Prace konkursowe (max. 3 fotografie) wraz z Formularzem zgłoszeniowym (załącznik) należy dostarczyć do dn.20.maja(piątek) do gab. psycholog szk. mgr Beaty Nowak.
Załączniki: