Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr III z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej - Curie w Opolu

Aktualności

Nasza trzydniowa wycieczka do Wiednia - klasy 3B i 3C

Nasza trzydniowa wycieczka do Wiednia była pełna wrażeń i niezapomnianych chwil. Już pierwszego dnia, po porannym wyjeździe, przespacerowaliśmy się po Starym Mieście w Brnie, podziwiając piękne XVII-wieczne kamienice i zamek Spilberk. Następnie odwiedziliśmy Centrum Nauki VIDA!. To interaktywne miejsce, gdzie mogliśmy eksperymentować, uczyć się poprzez zabawę i poznawać fascynujące zjawiska z różnych dziedzin nauki. Zabawa była przednia, a każdy znalazł coś interesującego dla siebie. Wieczorem po obiadokolacji miło spędzaliśmy czas w pokojach integrując się i grając w przeróżne gry.

Drugi dzień spędziliśmy już w Wiedniu, zaczynając od zwiedzania zabytków, takich jak Katedra św. Szczepana i Hofburg. Spacer po Starym Mieście pozwolił nam poczuć atmosferę panującą w Wiedniu, a później zwiedziliśmy pałac Schonbrunn i jego piękne ogrody. Następnie udaliśmy się na wiedeńską kolację i wieczorem wybraliśmy się na spacer po Praterze. Jednakże zostaliśmy miło zaskoczeni propozycją spędzenia czasu w parku rozrywki, pełnym niezapomnianych wrażeń.

Ostatniego dnia zwiedziliśmy Muzeum Historii Naturalnej, które zachwyciło nas swoimi bogatymi zbiorami. Na zakończenie wycieczki wjechaliśmy na wzgórze Kahlenberg, skąd podziwialiśmy piękną panoramę Wiednia. Bardzo szybko minęła nam ta szkolna wycieczka i każdemu bardzo się podobała. Wyjazd był pełen radości, śmiechu i niezapomnianych momentów!

klasy 3B i 3C

Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.